مديران جهاد كشاورزي شهرستان دشتي توديع و معارفه شدند

خرید بک لینک

به گزارش روابط عمومي مديريت جهاد كشاورزي شهرستان دشتي صبح روز گذشته مراسم توديع و معارفه مديران جهاد كشاورزي اين شهرستان با حضور فرماندار و تني چند از مسئولين در نمازخانه اين مديريت برگزار گرديد .در اين مراسم مهندس احمدي گزارشي از عملكرد اين مديريت در دوران تصدي خود ارائه نمود و بيان داشت كسب مقام هاي برتر در جذب اعتبارات آبياري تحت فشار ، تسهيلات گلخانه ، روابط عمومي ، توليد محصول برتر و سالم ، فعال نمودن ايستگاه تحقيقاتي كاكي و توليد بذر گوجه فرنگي كاكي 628 را از موفقيت هاي اين مديريت در دوران تصدي خود ياد كرد و بيان داشت از سال 1391 تا پايان تيرماه سال جاري 2100 هكتار از اراضي اين شهرستان تحت پوشش آبياري تحت فشار قرار گرفته اند و 65 واحد دامي بهسازي و نوسازي شده اند در ادامه مهندس منتظري معاون توسعه منابع انساني سازمان جهاد كشاورزي استان طي سخناني بيان داشت بخش كشاورزي يكي از بخش هاي مهم اقتصاد ماست اهميت اين بخش در نكته اي است كه وضعيت و شرايط فعلي كشور ترسيم كنيم در حال حاضر ما غذاي 80 ميليون نفر تامين مي كنيم در گذشته منابع آب وضعيت خوبي داشت. يك سوم متوسط بارندگي دنيا داريم و بايد اين شرايط مديريت شود و اگر نتوانيم كشاورزي را به سطح پايداري برسانيم مطمئنا دچار مشكل مي شويم و با توجه به روحيه استكبار ستيزي بعضي از كشورها كه از ابزار غذا جهت فشار بر كشورها استفاده مي كنند بايد با روش هاي علمي توليد را بالا ببريم و در صورتي كه سياست هاي اقتصاد مقاومتي و رهنمودهاي مقام معظم رهبري مدظله العالي اجرايي شود مشكلي در اين زمينه نخواهيم داشت . در ادامه فرماندار دشتي بر ضرورت تقويت تشكهاي غير دولتي بخش كشاورزي تاكيد نمود و بيان داشت دولت همواره سعي دارد در مدار قانون حركت كند و اصل حاكميت قانون به عنوان شعار اصلي و محوري دولت بوده و در سايه قانون مداري همواره صداقت و راستگويي را سرلوحه كارهاي خود قرار داده است . وي افزود به حمدا... در مجموعه دولت با تعامل سازنده با سايرين، شاهد موفقيت هاي خوبي در عرصه هاي مختلف به ويژه در عرصه سياست خارجي و بين المللي هستيم .مهرجو افزود : با توجه به كاهش منابع آب در سفره هاي زيرزميني و ممنوع بودن دشت ها و تقويت اين سفره خانه ها طي دو سال در دستور كار قرار داشت 50 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي در اين حوزه 60 ميليارد ريال از اعتبارات شهرستان به اين امر مهم اختصاص داده شد .

وي بيان داشت دشتي از ظرفيت و پتانسيل بالايي در بخش كشاورزي برخودار است و بر گسترش تقويت تشكلات غير دولتي تاكيد نمود . مهرجو بيان كرد : زير ساخت هاي شهرستان به ويژه در حوزه آب و كشاورزي طي چند سال اخير توسعه پيدا كرده است و تلاش شود كشاورزان نيز نسبت به رعايت الگوي كشت برنامه ريزي كنند و به محصولاتي كه بازار صادرات دارند و تبديل كشت هاي روباز به گلخانه اي توجه داشته باشند .در ادامه مهندس بهادري طي سخناني برنامه هاي خود را تشريح نمود و بيان داشت با توجه به ظرفيت هاي بخش كشاورزي برنامه هايي براي اين بخش تدارك ديده ايم كه شامل 1- برنامه ريزي جامع براي ساماندهي تشكلهاي بخش كشاورزي 2- اجراي الگوي كشت در حوزه شهرستان 3- با توجه به قطب توسعه بودن شهرستان در زمينه كاشت گوجه فرنگي خارج از فصل برنامه ريزي جامع براي توليد بذر گوجه و نشاء سالم با همكاري مركز تحقيقات كشاورزي و منابع طبيعي استان داريم 4- فراهم نمودن سير مناسب براي توليد محصولات كشاورزي سالم و ارگانيك و همچنين فراهم نمودن شرايط براي صادرات محصولات كشاورزي با هماهنگي اتحاديه مركزي شركت هاي تعاوني توليد كشور 5- ساماندهي و بازنگري توليد بذر گندم شهرستان از اهم برنامه هاي خود عنوان نمود . در ادامه خواستار تخصيص اعتبار لازم به اين بخش و همكاري و همراهي مسئولان شدند . در پايان از زحمات مهندس امرا.. احمدي مدير سابق تقدير و مهندس شير علي بهادري به عنوان مدير جديد جهاد كشاورزي شهرستان دشتي معرفي شد .

روابط عمومي مديريت جهاد كشاورزي شهرستان دشتي

مديريت جهاد كشاورزي شهرستان دشتي...

ما را در سایت مديريت جهاد كشاورزي شهرستان دشتي دنبال می‌کنید

برچسب: مدير جهاد كشاورزي قاين,مدیران جهاد کشاورزی,مدیران جهاد کشاورزی تهران,مدير جهاد کشاورزي کاشمر,مديران جهاد كشاورزي,مدير كل جهاد كشاورزي خراسان رضوي,مدير كل جهاد كشاورزي استان تهران,مدير كل جهاد كشاورزي استان فارس, نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:23

صفحه بندی