به گزارش روابط عمومي مديريت جهادكشاورزي شهرستان دشتي ، همزمان با هفته بزرگداشت دولت ، صبح روز گذشته با حضور فرماندار و مسئولين ادارات و نهاد هاي شهرستان، پروژه آبياري تحت فشار به بهره برداري رسيد. مهندس بهادري مدير جهادكشاورزي در آيين افتتاح اين پروژه بيان داشت : از سال 94 تا كنون 1109 هكتار از اراضي كشاورزي اين شهرستان با اعتبار77630 ميليون ريال تحت پوشش سيستم آبياري تحت فشار قرار گرفته اند . وي گفت اين مديريت موفق به كسب مقام اول استاني در جذب اعتبارات آبياري تحت فشار در سال 1393 و 1394 شده است . وي در ادامه مزاياي استفاده از سيستم آبياري تحت فشار را تشريح نمود و آبياري زمينهاي كشاورزي با پستي و بلندي با استفاده از اين نوع سيستم آبياري ، بالا بردن راندمان توليد و كيفيت محصولات را از مزاياي اين طرح عنوان نمود. مهرجو فرماندار دشتي در اين آيين بيان داشت استفاده از سيستم هاي آبياري نوين در كشاورزي با حفظ ذخاير آبي ضروريست ودر اين راستا بايد با برنامه ريزي پيش رويم. وي ادامه داد در سال جاري اعتبار خوبي جهت حفاظت از منابع آبي در نظر گرفته شده است كه مي تواند در توسعه كشاورزي شهرستان موثر باشند
روابط عمومي مديريت جهادكشاورزي شهرستان دشتي
مديريت جهاد كشاورزي شهرستان دشتي...
ما را در سایت مديريت جهاد كشاورزي شهرستان دشتي دنبال میکنید
برچسب: بهره برداری از سیستم های قدرت,بهره برداری از منابع آب,بهره برداری از منابع طبیعی,بهره برداری از جنگل,بهره برداری از سیستم های قدرت پیشرفته,بهره برداري از سيستمهاي قدرت پيشرفته,بهره برداری از خط 3 مترو,بهره برداری از منابع نفت,بهره برداری از آب,بهره برداری از سد و شبکه, نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:22