
به گزارش روابط عمومي مديريت جهاد كشاورزي شهرستان دشتي مدير جهاد كشاورزي آن شهرستان گفت : هر ساله تعداد زيادي از زنبورداران مهاجر به منظور برداشت عسل كنار و زمستان گذراني به اين شهرستان مهاجرت مي كنند . مهندس بهادري بيان داشت : شهرستان دشتي داراي پوشش مناسبي از درخت كنار است و اين درخت در برابر خشكسالي مقاوم است كه وجود چنين شرايطي زمينه فعاليت زنبورداران در اين شهرستان دوچندان نموده است. وي ادامه ...
ادامه مطلب